04.09.2024 r. – Zapytanie o cenę

Remont

Krasne, dn. 04.09.2024 r.

Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych im. Janusza Korczaka w Krasnem, zgodnie z art. 44 ust.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2021, poz. 305 z póżn. zm.) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi na rzecz CAOPOW im. J. Korczaka w Krasnem

W związku z faktem, że wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł (netto), zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

  • usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy projekcie „Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby Domu Dziecka Nr 2 – prace budowlane (architektura i konstrukcja), instalacje elektryczne (instalacja odgromowa), instalacje sanitarne – etap I – Rządowy Program Odbudowy Zabytków
  • usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy projekcie Remont zabytkowego dworu w Krasnem – siedziby Domu Dziecka Nr 2 – prace budowlane (architektura), instalacje elektryczne i SSP – etap II – Rządowy Program Odbudowy Zabytków

Oferty muszą być złożone do dnia 11.09.2024 r. do godz. 15,00. Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, listownie lub osobiście w siedzibie placówki.