
Krasne, dn. 30.04.2024 r.
ZAPYTANIE O CENĘ
Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych im. Janusza Korczaka w Krasnem, zgodnie z art. 44 ust.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2021, poz. 305 z póżn. zm.) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi na rzecz CAPOW im. J. Korczaka w Krasnem.
W związku z faktem, że wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł (netto), zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na potrzeby realizacji zamówień w ramach projektu Remont i przebudowa budynku dawnego dworu mieszczącego Dom Dziecka nr 2 w Krasnem.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego zapytania
Oferty muszą być złożone do dnia 10.05.2024 r. do godz. 15,00. Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, listownie lub osobiście w siedzibie placówki.
Załącznik
Szczegółowy opis Zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na potrzeby realizacji zamówień w ramach projektu na Remont i przebudowa budynku dawnego dworu mieszczącego Dom Dziecka nr 2 w Krasnem, 16-060 Zabłudów, Krasne 3.
- Przedmiot Zamówienia obejmuje zapewnienie Zamawiającemu kompleksowego wsparcia w procesie przeprowadzenia postępowania/2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na udzielaniu porad i konsultacji, wsparcie w wyborze odpowiedniego trybu udzielenia zamówienia, bieżącą i stałą współpracę przy przygotowaniu i prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia, doradztwo prawne oraz sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, umów, innych dokumentów, informacji i pism.
- Postępowanie należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi Regulaminu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wybór najbardziej odpowiedniego dla danego przedmiotu zamówienia i zgodnego z przepisami prawa trybu i warunków udzielenia zamówienia a następnie opracowanie kompletnej dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego właściwej dla wybranego trybu, w szczególności:
b) opracowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami (m.in. formularza oferty i wzorów oświadczeń), w tym:
- warunków udziału w postępowaniu, wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków,
- informacji o wyliczeniu wartości zamówienia,
- wysokości wadium,
c) proponowanego zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia,
d) przygotowanie wzoru umowy wraz z ewentualnymi załącznikami,
e) modyfikacja dokumentów przetargowych w przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego,
f) zgłaszanie dostrzeżonych uchybień i błędów w trakcie przygotowania postępowania,
g) przygotowanie i ogłoszenie zamówienia we wszystkich wymaganych źródłach (informatorach), zgodnie z wymogami Pzp;
h) obsługa platformy e-Zamówienia na wszystkich etapach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
i) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności: - przygotowanie odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców,
- modyfikacja dokumentów przetargowych w wyniku zapytań potencjalnych Oferentów,
- weryfikacja i ocena ofert oraz rekomendacja wyboru potencjalnego Wykonawcy,
- unieważnienie postępowania/ postępowań i ogłoszenie nowych postępowań,
- obsługa prawna procesu podpisania umowy z Wykonawcą,
- obsługa prawna, udzielenie wyjaśnień, sporządzanie opinii podczas ewentualnej kontroli pod względem procedury udzielania zamówień,
- reprezentowanie w ramach potencjalnych postępowań odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą lub kontrolnych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w tym zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej tych postępowań,
- opiniowanie problematycznych zagadnień związanych z zawartą umową i z Pzp;