30.04.2024 r. – Remont i przebudowa budynku dawnego dworu

Remont

Krasne, dn. 30.04.2024 r.

ZAPYTANIE O CENĘ

Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych im. Janusza Korczaka w Krasnem, zgodnie z art. 44 ust.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2021, poz. 305 z póżn. zm.) zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi na rzecz CAPOW im. J. Korczaka w Krasnem.

W związku z faktem, że wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł (netto), zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na potrzeby realizacji zamówień w ramach projektu Remont i przebudowa budynku dawnego dworu mieszczącego Dom Dziecka nr 2 w Krasnem.

Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego zapytania

Oferty muszą być złożone do dnia 10.05.2024 r. do godz. 15,00. Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres e-mail: domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, listownie lub osobiście w siedzibie placówki.

Załącznik

Szczegółowy opis Zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe doradztwo i przygotowanie oraz przeprowadzenie dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) na potrzeby realizacji zamówień w ramach projektu na Remont i przebudowa budynku dawnego dworu mieszczącego Dom Dziecka nr 2 w Krasnem, 16-060 Zabłudów, Krasne 3.
  2. Przedmiot Zamówienia obejmuje zapewnienie Zamawiającemu kompleksowego wsparcia w procesie przeprowadzenia postępowania/2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego polegającego na udzielaniu porad i konsultacji, wsparcie w wyborze odpowiedniego trybu udzielenia zamówienia, bieżącą i stałą współpracę przy przygotowaniu i prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia, doradztwo prawne oraz sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, umów, innych dokumentów, informacji i pism.
  3. Postępowanie należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi Regulaminu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
  4. Przedmiot Zamówienia obejmuje w szczególności:
    a) wybór najbardziej odpowiedniego dla danego przedmiotu zamówienia i zgodnego z przepisami prawa trybu i warunków udzielenia zamówienia a następnie opracowanie kompletnej dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego właściwej dla wybranego trybu, w szczególności:
    b) opracowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami (m.in. formularza oferty i wzorów oświadczeń), w tym:
  • warunków udziału w postępowaniu, wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków,
  • informacji o wyliczeniu wartości zamówienia,
  • wysokości wadium,
    c) proponowanego zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia,
    d) przygotowanie wzoru umowy wraz z ewentualnymi załącznikami,
    e) modyfikacja dokumentów przetargowych w przypadku uwag zgłoszonych przez Zamawiającego,
    f) zgłaszanie dostrzeżonych uchybień i błędów w trakcie przygotowania postępowania,
    g) przygotowanie i ogłoszenie zamówienia we wszystkich wymaganych źródłach (informatorach), zgodnie z wymogami Pzp;
    h) obsługa platformy e-Zamówienia na wszystkich etapach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    i) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności:
  • przygotowanie odpowiedzi na zapytania potencjalnych wykonawców,
  • modyfikacja dokumentów przetargowych w wyniku zapytań potencjalnych Oferentów,
  • weryfikacja i ocena ofert oraz rekomendacja wyboru potencjalnego Wykonawcy,
  • unieważnienie postępowania/ postępowań i ogłoszenie nowych postępowań,
  • obsługa prawna procesu podpisania umowy z Wykonawcą,
  • obsługa prawna, udzielenie wyjaśnień, sporządzanie opinii podczas ewentualnej kontroli pod względem procedury udzielania zamówień,
  • reprezentowanie w ramach potencjalnych postępowań odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą lub kontrolnych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w tym zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej tych postępowań,
  • opiniowanie problematycznych zagadnień związanych z zawartą umową i z Pzp;