
ZAPYTANIE OFERTOWE
Rodzinny Dom Dziecka „Uśmiech Anioła” w Krasnem, zgodnie z art. 44 ust.3 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1270 t.j.) zaprasza do złożenia oferty na prace związane z remontem łazienki na paterze budynku głównego.
W związku z faktem, że wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000,00 zł (netto), zamówienie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
I Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są prace związane z remontem łazienki w Rodzinnym Domu Dziecka „Uśmiech Anioła” w Krasnem, Krasne 3/1 wg załączonego projektu łącznie z montażem i podłączeniem podgrzewacza wody.
II Zadania po stronie Wykonawcy
- Złożenie w terminie oferty na formularzu załączonym do ogłoszenia załącznika nr 1.
- Złożenie w terminie załącznika nr 2.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
- Wykonawca może przed złożeniem oferty dokonać wizji w miejscu, gdzie będą przeprowadzane prace związane z remontem łazienki.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału w postępowaniu firm pośredniczących.
III Zadania po stronie Zamawiającego
- Przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do rozliczenia.
- Uregulowanie zobowiązania wynikającego z wystawionej na w/w przedmiot faktury we wskazanym terminie.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może również negocjować treść ofert, w szczególności w aspektach dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia, ulepszania ofert oraz dotyczących kryteriów oceny i porównania ofert z zachowaniem zasad przejrzystości postępowania oraz uczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia udzielenia zamówienia bez podawania uzasadnienia.
IV Termin i miejsce wykonania zamówienia
- Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 30 listopada 2023r. na terenie Rodzinnego Domu Dziecka „Uśmiech Anioła” w Krasnem, Krasne 3/1.
V Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w celu spełnienia warunków
Wymagania formalne wobec Oferenta /Wykonawcy:
- Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
- Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.
- Dysponuje potencjałem technicznym, organizacyjnym i merytorycznym niezbędnym do wykonania usługi.
- Potwierdzenie powyższych warunków ujęte zostało w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania.
VI Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacja niniejszego zamówienia
- Ceny oraz wartość zbiorcza zamówienia powinny być podane w złotych polskich (netto i brutto).
- Wymagany termin płatności faktury vat nie krótszy niż 14 dni.
VII Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, zgodnie ze wzorem z załącznika na 1.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy.
- Oferta powinna również uwzględniać elementy w zakresie zamówienia wymienione w punkcie I niniejszego zamówienia – „Opis przedmiotu zamówienia”.
VIII Osoba uprawniona do kontaktu z potencjalnymi Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest, Katarzyna Kużel telefon do kontaktu 85-7177135, adres e-mail domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
- Z w/w osobą należy kontaktować się we wszelkich sprawach, dotyczących prowadzonego postepowania wyłonienia wykonawcy od momentu otrzymania niniejszego dokumentu, aż do rozstrzygnięcia wyboru.
IX Miejsce, termin i sposób złożenia oferty:
- Oferty muszą być złożone do dnia 17 sierpnia 2023r., do godz. 15.00.
- Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej na adres mailowy domdzieckakrasne@st.bialystok.wrotapodlasia.pl zatytułowaną następująco „Oferta na prace związane z remontem łazienki w Rodzinnym Domu Dziecka „Uśmiech Anioła” w Krasnem”.
- Wybór ofert nastąpi 18 sierpnia 2023r. i zakończony zostanie protokołem.
X Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Rodzinnego Domu Dziecka „Uśmiech Anioła” w Krasnem, Krasne 3/1, 16-060 Zabłudów
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
– adres poczty elektronicznej: m.falkowski@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
– nr telefonu 85 740-39-97
– pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu zebrania ofert i wyłonienia najkorzystniejszej oferty, następnie zawarcia umowy na wykonanie zamówienia.
4) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
– art. 6 ust.1 lit b RODO – przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, podanie tych danych jest niezbędne,
– w przypadku podania dodatkowych danych w sposób dobrowolny, w tym dodatkowych danych do kontaktu podstawą ich przetwarzania będzie Państwa zgoda – art.6 ust.1 lit. a RODO,
– Państwa dane mogą także być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego oraz obrony przed takimi roszczeniami, jeśli takie się pojawią, zgodnie z art., 6 ust. 1 lit f RODO.
5) Odbiorcą danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie prawa.
6) Dane zgromadzone dla celów określonych powyżej będą przetwarzane do czasu wyłonienia najkorzystniejszej oferty.
7) Mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, do usunięcia danych osobowych, do cofnięcia zgody w każdym czasie, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody, prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
8) Nie przekazujemy Państwa danych do państw trzecich (poza europejski obszar gospodarczy) lub organizacji międzynarodowych.
9) Przystąpienie do złożenia oferty jest dobrowolne, nie podanie danych określonych jako niezbędnych uniemożliwi wzięcie Państwa oferty pod uwagę przy analizowaniu zgłoszonych ofert.
10) Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.